Calboy - Barbarian (Official Video) ft. Lil Tjay

  • Joylandi 5 oy oldin

    CalboyVEVO

    Muddati: 04:10

    "Barbarian" Ft. Lil Tjay - Out Now: smarturl.it/xBarbarian
    Follow Calboy:
    Facebook: 147Calboy
    Instagram: 147calboy
    Twitter: 147Calboy
    #Calboy #LilTjay #Barbarian #HipHop

TXboywonderHC
TXboywonderHC

He lil durked this track

Soat oldin
SDoubleF Joe
SDoubleF Joe

https://www.youtube.com/watch?v=G4P9y0L01xk

16 soat oldin
charlie kairau
charlie kairau

Such a one hit wonder

Kun oldin
FAMILONI BENJAMIN
FAMILONI BENJAMIN

Director: How many edits?? Calboy: Yes😂😂😂

3 kun oldin
Adrian Zoto
Adrian Zoto

They dont wanna see me get to the top, they dont wanna see the hood out the block, they dont wanna see the chain and the watch, they dont wanna see a young nigga pop 🔥 jesus christ he mag dumped this song 🔥🔥

4 kun oldin
Jayden Trubuhovich
Jayden Trubuhovich

🔥 🔥 🔥🔥🔥 🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥🔥 🔥 caljay

4 kun oldin
Love Yourself
Love Yourself

calboy is FINE FINE

5 kun oldin
Vinicíus Imasato
Vinicíus Imasato

bitch im on the mission

6 kun oldin
Donna Holley
Donna Holley

Dam I'm so horny for.a man 304 gurl baby

6 kun oldin
naif Rafie
naif Rafie

Lil Tjay lowkey carried the song

7 kun oldin
parodyking's
parodyking's

His flow is so special very rare do we get an artist like this. His sense of melodys is crazy effortless

8 kun oldin
Heaven Adams
Heaven Adams

Did anyone else see his nails he be scratching his ass an they had a nerve to zoom in on it ..his booty be itchin😷🤦🏾‍♀️🤣

9 kun oldin
Jayden Trubuhovich
Jayden Trubuhovich

And calboy

9 kun oldin
Jayden Trubuhovich
Jayden Trubuhovich

🔥 tjay.

9 kun oldin
julia Medina
julia Medina

Who else thinks this sounds like marvalous day by uzi, cap g and gunna

10 kun oldin
muna dahir
muna dahir

lil tjay part tho😍😍😍!

10 kun oldin
Ares Rudi
Ares Rudi

Tjay stay going hard I feel that pain deep inside he's still hurting so relateable

10 kun oldin
Zaera Browne
Zaera Browne

The intro is fire😂🥰

11 kun oldin
Lil Seany
Lil Seany

This is fire

11 kun oldin
B Khan
B Khan

🗣 If the crew ain’t right then the ship gone sink

12 kun oldin
Jermaine Williams
Jermaine Williams

🇯🇲🇯🇲💯☠️☠️

12 kun oldin
ZIDSDEAD
ZIDSDEAD

Who know where calboy get that jacket

13 kun oldin
Abraham Martinez
Abraham Martinez

Disgusting clean your nails before make vídeos.

13 kun oldin
King Sage
King Sage

Brand New .45 wit da R.i.P 😩😩

13 kun oldin
Brody Bayford
Brody Bayford

“If the crew ain’t right the ship gon’ sink”

14 kun oldin
Ceimj Juslibol
Ceimj Juslibol

I cant no listen this song

14 kun oldin
Mr T Capalot
Mr T Capalot

Damn bro I was sleep never Hurd this shit heat 🤞🏾🤞🏾✅✅✅🔥

14 kun oldin
Yovngmijo Garcia
Yovngmijo Garcia

This shii go hard ❌🧢

15 kun oldin
Gershwin Lalo
Gershwin Lalo

MAKING IT CALBOY BRING THEM HITS LIKE THE DRIP ALL OVER YOU@DREAM CHASERS4LIFE

15 kun oldin
Football137462
Football137462

calboy look like a young lee malvo

16 kun oldin
Tega Disi
Tega Disi

this song is beautiful.

17 kun oldin
Wolf Ins4nity
Wolf Ins4nity

tjays part still sounds hard

17 kun oldin
Vedant Srinivasan
Vedant Srinivasan

This is one of the best feature verses of the year

17 kun oldin
Siah Harris
Siah Harris

Do y'all like lil tjay or calboy

18 kun oldin
ItzJustThomas
ItzJustThomas

Rest in peace smelly

21 kun oldin
Vincent Wallace
Vincent Wallace

I am big fan my name lil Sam

22 kun oldin
Tierrah Marie
Tierrah Marie

2:30

22 kun oldin
Mechelle Mcclellan
Mechelle Mcclellan

I dont honestly understand half the stuff calboy is saying

22 kun oldin
Prod. DeweyMadeit
Prod. DeweyMadeit

Don't forget about Ryan Lynch tho. Bro was good for it nocapps

23 kun oldin
Cash VU
Cash VU

Calboy: "If the crew aint right then the ship gone sink" The people on the titanic: This mf spittin

23 kun oldin
Cedrick Honeywood
Cedrick Honeywood

If the crew ain't right the ship Gone sink Straight facts

24 kun oldin
Samuel Tetteh
Samuel Tetteh

Callboy x de best 😍😘😘😘

25 kun oldin
Jamie Manko
Jamie Manko

Tjay will forever remember and mention smelly

26 kun oldin
GTA Movement
GTA Movement

That hook is FIRE FIRE

26 kun oldin
TheOfficialAce
TheOfficialAce

i cant stop listening

28 kun oldin
KB BuddyG
KB BuddyG

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥❌🧢 Felt This Shit

29 kun oldin
Ykyri Scott
Ykyri Scott

Tbh tjay never say anything that wows me, he just raps...

Oy oldin
Brayden Altman-Lewis
Brayden Altman-Lewis

This is still my favorite song to this day🔥🔥🔥

Oy oldin
kiyahh Love
kiyahh Love

🔥🔥🔥

Oy oldin
Saint king
Saint king

gotta tie my shoe laces im not tripping

Oy oldin
Yariv Simhony
Yariv Simhony

Love this song man

Oy oldin
The Tension Buyer
The Tension Buyer

Why would u wanna sound EXACTLY like another nigga? Had this on auto play and sworn this was Durk 🤦‍♂️

Oy oldin
jessie
jessie

Is it just me or is calboy such a. Good singer!!!!!!

Oy oldin
Edwin barron
Edwin barron

Garden

Oy oldin
Fred Fredd and freddie?
Fred Fredd and freddie?

Where dat calboy/lil durk colab doe ?💪🏾🤘🏾

Oy oldin
Juan Sanchez
Juan Sanchez

Tjay is why this song good

Oy oldin
Marinella Limon
Marinella Limon

/..'/'

Oy oldin
Rudy Rockets
Rudy Rockets

Yo I’m Rudy.P a upcoming Chicago artist go checkout my YouTube channel RudyRockets & my SoundCloud Rudy.P I got some 🔥🔥🔥🔥🔥🔥 tracks pls drop me a like comment & subscribe to my pages if like wat you follow me at @jumpman__2020

Oy oldin
KSTЯN
KSTЯN

Sometimes i mention calboy looks like Will Smith

Oy oldin
Jayden Hawkins
Jayden Hawkins

Fire

Oy oldin

Keyingisi

Calboy - Unjudge Me (Official Video) ft. Moneybagg Yo

03:29

Pop Smoke - Mood Swings (Audio) ft. Lil Tjay

03:36

Pop Smoke - Mood Swings (Audio) ft. Lil Tjay

POPSMOKEVEVO

Ko‘rishlar soni 14 mln

Calboy - Clueless (Official Video)

03:17

Calboy - Clueless (Official Video)

CalboyVEVO

Ko‘rishlar soni 859 ming

Calboy - Dope Boy (Official Video)

02:25

Calboy - Dope Boy (Official Video)

CalboyVEVO

Ko‘rishlar soni 1.4 mln

Calboy - Brand New feat. King Von (Official Video)

03:19

Lil Tjay - F.N (Official Video)

04:05

Lil Tjay - F.N (Official Video)

liltjayVEVO

Ko‘rishlar soni 101 mln

Lil Tjay - Ruthless (Official Video) ft. Jay Critch

04:26

Lil Tjay - Ruthless (Official Video) ft. Jay Critch

liltjayVEVO

Ko‘rishlar soni 36 mln

Lil Tjay - 20/20 (Official Video)

03:54

Lil Tjay - 20/20 (Official Video)

liltjayVEVO

Ko‘rishlar soni 11 mln