Ethanangelo Savillon
Ethanangelo Savillon

Hiiiiiiiiiiiii

2 soat oldin
Hola Thailand
Hola Thailand

Hola Thailand

2 soat oldin
Ethanangelo Savillon
Ethanangelo Savillon

Hiii

2 soat oldin
Ethanangelo Savillon
Ethanangelo Savillon

Hiiiiiiiii

2 soat oldin
Lisa Thorpe
Lisa Thorpe

Yeah

2 soat oldin
ZoeHotDog HD
ZoeHotDog HD

Isnt it creepy that when your friend is lying all the questions and what they're doing on the inside is........DARK

2 soat oldin
ツ

This is funny i watched a minute lmao xDDD

2 soat oldin
mHD
mHD

This is the worst video i ever see in your chaine anwar 🤢🤮

2 soat oldin
Himiko
Himiko

CORONA CORONA WHERES THE SOCIAL DISTANCING

2 soat oldin
Malak El_qady
Malak El_qady

Swallowing the leg hair was mean. U guys r the best

2 soat oldin
Anwar Jibawi
Anwar Jibawi

Thanks for watching! Should I make more vlogs?

2 soat oldin
Princess Bubblegum
Princess Bubblegum

Hello answer please

2 soat oldin
Zeik Rodriguez
Zeik Rodriguez

Yea but u should make a vlogging channel thats just my opinion though

2 soat oldin
sahar mughal
sahar mughal

Yessssss

2 soat oldin
Lara Joy Gheriafi
Lara Joy Gheriafi

Yes! And did you hear what happened in Lebanon???? There was an explosion 😔

2 soat oldin
Ashwaq Haque
Ashwaq Haque

Yes I love your vids

2 soat oldin
Alex Della
Alex Della

This is the most entertaining thing I’ve ever seen

2 soat oldin
KALEIDO
KALEIDO

I thought I could stand a chance to win it !! dang This is highkey clickbait !!!! I love you guys don't worry. Im not going to unsubscribe

2 soat oldin
jake_coole roblox
jake_coole roblox

5:17 my mum was next to me;-;

2 soat oldin
sachin.v .jojan
sachin.v .jojan

Just imagine if justin bieber, Anwar jibawi and bts jungkook made a song together, they will rock the stage. Follow @sachin_jojan in instagram for voting, if he gets 5k followers. They should make a song together.🤩🤩

2 soat oldin
akesh.M
akesh.M

in just 50 minutes 251 comments 12,944 views

2 soat oldin
Jaadi k
Jaadi k

Legend says even your 30 minutes late but still anwar gonna leave heart

2 soat oldin
Teibok Jyrwa
Teibok Jyrwa

This is the best

3 soat oldin
dumb dumb
dumb dumb

Me going to Anwar's tiktok

3 soat oldin
Fan Boy
Fan Boy

Amazing content

3 soat oldin
Kivi Swu
Kivi Swu

Yesss

3 soat oldin
I love memes yay
I love memes yay

Oh hi mark

3 soat oldin
MAGMALORD360
MAGMALORD360

Some of these challenges are just disgusting.

3 soat oldin
Rise up Babetee
Rise up Babetee

When you see those guys going on well together you will certainly think good of USA, but when you get the picture of the yellow m*** F**** , you think s***t

3 soat oldin
jantznlaura batalona
jantznlaura batalona

Hi Anwar

3 soat oldin
Mostava Arbi
Mostava Arbi

Why did you stop putting Arabic translation?

3 soat oldin
Po Panda
Po Panda

Where has Mark been lately?

3 soat oldin
Pano Chophy
Pano Chophy

yeahhh✊✊✊😂😂😂

3 soat oldin
FN ROCHAN
FN ROCHAN

Masssiveee house

3 soat oldin
GodDamSam
GodDamSam

Enwaaaaaaaaaaaaaaaar

3 soat oldin
Noah Caldwell
Noah Caldwell

Grapes help the hotness

3 soat oldin
HIGH VISUALS
HIGH VISUALS

CRAZY IDEA

3 soat oldin
Vansh
Vansh

🤣🤣

3 soat oldin
LG_ Freshplur
LG_ Freshplur

Plz get Rudy involve in pt.2

3 soat oldin
angelina
angelina

did anybody else's mouth water when they took out the chip

3 soat oldin
nasia tochtami
nasia tochtami

The whole gang is fireeee😍😍😍

3 soat oldin
Imaan Ahmed
Imaan Ahmed

But Saxon Shabrino is Pierson’s girlfriend

3 soat oldin
the neighborhood #1
the neighborhood #1

Probably just joking you know these videos

2 soat oldin
Luke Muscat
Luke Muscat

Pls do more of this

3 soat oldin
shrivi p
shrivi p

Where's Rudy, Lele and king bach ?

3 soat oldin
Maryam Abdi
Maryam Abdi

King Bach is making a movie

3 soat oldin
Itzyoboi huz
Itzyoboi huz

You copied this from rahim pardesi

3 soat oldin
NEXT World
NEXT World

1 like fit prison’s underwear 😅❤️

3 soat oldin
Official_mocro
Official_mocro

Whats sky's instagram?

3 soat oldin
Tahjuana Hamilton
Tahjuana Hamilton

Love this video ❤️

3 soat oldin
abhinandan sarkar
abhinandan sarkar

Love you and yourvideos

3 soat oldin
Hailey Albarran
Hailey Albarran

[Insert funny comment]

3 soat oldin
mowjs Youtube
mowjs Youtube

أنور... حتى لو ما لمس الموز من جوا.. بضل حرام انو يعمل هيك والله أعلم

3 soat oldin
Abhishek Singh
Abhishek Singh

Haha never let ur fake Frnds into ur life it's moral

3 soat oldin
azia Herring
azia Herring

“I said DONT get the crocs” 😂😂😂

3 soat oldin
monica mbakop
monica mbakop

Don't you just look at a Comment with tons of likes and be like, "Damn, I wish i wrote that comment"

3 soat oldin
angelina
angelina

youtube: 9058 views, 1.3k likes me: according to my calculations... something doesn't add up....

3 soat oldin
keep it golden Jr
keep it golden Jr

Hi

3 soat oldin
Hana Kamil
Hana Kamil

Hannah is such a good friend for allowing this

3 soat oldin
DD Girl
DD Girl

Part2?

3 soat oldin